Szállítási díjak   |   Ingyenes szállítás 35.000 Ft-tól (GLS) |  Hűségprogram | Bolt: Dunaharaszti Fő út 178.

Segíthetünk?  +36 70 578 8141

info@kaveverzum.hu

Minőségi kifogás / visszaküldés

Tisztelt Vásárlónk! 

Amennyiben a kiszállított megrendeléssel vagy termékkel kapcsolatban minőségi kifogást tapasztalsz, esetleg a megrendeléstől szeretnél részben vagy teljesen elállni, úgy az alábbi jegyzőkönyv kitöltésével ezt jelezheted felénk. A jegyzőkönyv kézhezvételét követően igyekszünk minél hamarabb felvenni veled a kapcsolatot a gyors és rugalmas ügyintézés érdekében.

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Vásárlástól való elállás

Mit jelent az elállás?

Amennyiben online vásárolsz, a vásárlás előtt nincs lehetőséged kézbe venni, kipróbálni a megvásárolandó árut, ezért jogszabály biztosítja, hogy természetes személyek a vásárlástól számított 14 napon belül meggondolják magukat, és a vásárlás előtti állapot visszaállítását kérjék.

 

Kinek van lehetősége elállni a vásárlástól?

A 14 napon belüli elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet szabályozza. Fontos kiemelni, hogy a 14 napon belüli elállási jog a jogszabály alapján csak a fogyasztókat illeti meg. Fogyasztó mindenki, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Ha tehát egyéni vállalkozóként, avagy cég nevére rendelsz egy terméket, ez az elállási jog nem illet meg.

 

Mennyi időm van a termék visszaküldésére?

A bejelentéstől számított 14 nap áll rendelkezésre a termék visszajuttatására. Amennyiben ez idő alatt nem küldöd el a terméket részünkre, úgy az elállás semmisnek tekintendő.

 

Hova küldjem a terméket?

Jelezd elállási szándékodat a kaveverzum.hu/jegyzokony oldalon, és munkatársaink elküldik a visszaküldéssel kapcsolatos pontos információkat. Kérünk, ne indítsd útnak a csomagot a visszajelzésünk előtt!

 

Kibontottam a terméket, elállhatok a vásárlástól?

A terméket a kipróbálás erejéig használhatod, így természetes, hogy azt kibontottad. Kérünk, a lehetőségekhez képest őrizd meg a csomagolás épségét! Amennyiben több egyforma terméktől szeretnél elállni, úgy csak egy kibontott csomagolásút áll módunkban visszavásárolni, hiszen a kipróbáláshoz nem szükséges többet megbontani.

Kínálatunkban találhatóak olyan termékek, amelyek felbontása esetén az elállási jog nem érvényesíthető, ilyenek például: vízszűrő patronok, amelyek higiéniai terméknek minősülnek, így felbontás után nem értékesíthetőek.

 

Ki fizeti a visszaszállítás költségét?

A termék visszaszállítási költsége a vevőt terheli. Amennyiben a teljes megrendeléstől elállsz, úgy a kiszállítás költségét a termék árával együtt visszautaljuk részedre.

 

Sérült vagy hiányos termék

Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?

Ha a megrendelt termék sérülten érkezett, úgy kérünk, az átvételtől számított három napon belül jelezd számunkra a  kaveverzum.hu/jegyzokony oldalunkon, és munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot.

 

Hiányzik egy termék a csomagomból, hol tudom jelezni?

Amennyiben a megérkezett csomagban nem találod az összes megrendelt terméket, úgy kérünk, hogy töltsd ki a kaveverzum.hu/jegyzokony oldalon található adatlapot. Ebben az esetben munkatársaink megnézik a csomagoláskor készült videófelvételeket, így ellenőrizni tudják, hogy a hiányzó termék bekerült-e a csomagba. Hiányzó termékkel kapcsolatos bejelentésed a csomag átvételétől számított 3 napon belül tudjuk elfogadni. A hiányzó termék ellenértékét visszatérítjük vagy kérheted annak utólagos szállítását, amit díjmentesen kiszállítunk.

 

A megrendelt terméknek hiányzik egy tartozéka?

Kérünk, hogy töltsd ki a kaveverzum.hu/jegyzokony oldalon található adatlapot és munkatársaink felveszik a kapcsolatot a gyártóval, hogy mihamarabb pótolhassuk a hiányzó alkatrészt. Ne feledd, az átvételtől számított három nap áll rendelkezésedre a bejelentésre, ezek után ilyen jellegű igényed már nem tudjuk teljesíteni.