Gyakran Ismételt Kérdések
Vásárlástól való elállás
Mit jelent az elállás?
Amennyiben online vásárolsz, a vásárlás előtt nincs lehetőséged kézbe venni, kipróbálni a megvásárolandó árut, ezért jogszabály biztosítja, hogy természetes személyek a vásárlástól számított 14 napon belül meggondolják magukat, és a vásárlás előtti állapot visszaállítását kérjék.
Kinek van lehetősége elállni a vásárlástól?
A 14 napon belüli elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet szabályozza. Fontos kiemelni, hogy a 14 napon belüli elállási jog a jogszabály alapján csak a fogyasztókat illeti meg. Fogyasztó mindenki, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Ha tehát egyéni vállalkozóként, avagy cég nevére rendelsz egy terméket, ez az elállási jog nem illet meg.
Mennyi időm van a termék visszaküldésére?
A bejelentéstől számított 14 nap áll rendelkezésre a termék visszajuttatására. Amennyiben ez idő alatt nem küldöd el a terméket részünkre, úgy az elállás semmisnek tekintendő.
Hova küldjem a terméket?
Jelezd elállási szándékodat a kaveverzum.hu/jegyzokony oldalon, és munkatársaink elküldik a visszaküldéssel kapcsolatos pontos információkat. Kérünk, ne indítsd útnak a csomagot a visszajelzésünk előtt!
Kibontottam a terméket, elállhatok a vásárlástól?
A terméket a kipróbálás erejéig használhatod, így természetes, hogy azt kibontottad. Kérünk, a lehetőségekhez képest őrizd meg a csomagolás épségét! Amennyiben több egyforma terméktől szeretnél elállni, úgy csak egy kibontott csomagolásút áll módunkban visszavásárolni, hiszen a kipróbáláshoz nem szükséges többet megbontani.
Kínálatunkban találhatóak olyan termékek, amelyek felbontása esetén az elállási jog nem érvényesíthető, ilyenek például: vízszűrő patronok, amelyek higiéniai terméknek minősülnek, így felbontás után nem értékesíthetőek.
Ki fizeti a visszaszállítás költségét?
A termék visszaszállítási költsége a vevőt terheli. Amennyiben a teljes megrendeléstől elállsz, úgy a kiszállítás költségét a termék árával együtt visszautaljuk részedre.
Sérült vagy hiányos termék
Sérülten érkezett a csomagom, mit tegyek?
Ha a megrendelt termék sérülten érkezett, úgy kérünk, az átvételtől számított három napon belül jelezd számunkra a kaveverzum.hu/jegyzokony oldalunkon, és munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot.
Hiányzik egy termék a csomagomból, hol tudom jelezni?
Amennyiben a megérkezett csomagban nem találod az összes megrendelt terméket, úgy kérünk, hogy töltsd ki a kaveverzum.hu/jegyzokony oldalon található adatlapot. Ebben az esetben munkatársaink megnézik a csomagoláskor készült videófelvételeket, így ellenőrizni tudják, hogy a hiányzó termék bekerült-e a csomagba. Hiányzó termékkel kapcsolatos bejelentésed a csomag átvételétől számított 3 napon belül tudjuk elfogadni. A hiányzó termék ellenértékét visszatérítjük vagy kérheted annak utólagos szállítását, amit díjmentesen kiszállítunk.
A megrendelt terméknek hiányzik egy tartozéka?
Kérünk, hogy töltsd ki a kaveverzum.hu/jegyzokony oldalon található adatlapot és munkatársaink felveszik a kapcsolatot a gyártóval, hogy mihamarabb pótolhassuk a hiányzó alkatrészt. Ne feledd, az átvételtől számított három nap áll rendelkezésedre a bejelentésre, ezek után ilyen jellegű igényed már nem tudjuk teljesíteni.